Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Επαγγελματίες πολιτικοί:
Ποιες γνώσεις τους τους προωθούν και τους έκαμαν πρωταγωνιστές της ζωής μας;

Ξέρουν να χειρίζονται δημοσιογράφους να τους καθιστούν υποχείρια τους (έναντι);
Ξέρουν να αντιμετωπίζουν κομματικά στελέχη και φτιάζουν συσχετισμούς επιβίωσης εαυτών και αλλήλων.
Ξέρουν να "παίζουν" με τους συνδικαλιστές παιγνίδια εκλογών και μαγειρεμάτων.
Ξέρουν επίσης που πότε υπάρχει εκδήλωση, μνημόσυνο, χαρά και σσυγκέντρωση κόσμου γενικά για να παρίστανται... γενικώς.
Ξέρουν να αντιμετωπίζουν το φακό και το γυαλί. Είναι χουβαρντάδες.
Και εδώ τελειώνουν οι γνώσεις τους.
Και αρχίζει η επαιτεία: Είμαι φιλιότσος του ψηλού.
Είμαι γαμπρός του κοντού. Είμαι γιος του παλιού αφισοκολλητή . Είμαι κόρη του τέως. Έχω και συνεργάτες επιστημονικούς και γραφεία που φτιάχνουν το προφίλ και τη χωρίστρα.
Επειδή δεν υπάρχει χρόνος, τέτοιοι πολιτικοί, παραμερίστε.
Αφήστε τις γενιές που δεν έχουν αγκυλώσεις ούτε δημοκρατικά απωθημένα να διαβούν.
Οι πληγές δεν θέλουν αλάτι.
Βάλσαμο μόνο.
Δεν θα αφήσουμε να χαθεί άλλη γενιά, και μάλιστα από "σεβασμό στα αγωνιστικά εύσημα" σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου