Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΕΛΛΑΔΑ ή.... αυτή είναι η Ελλάδα που πρέπει να ξεχάσουμε:

«Η άδεια ταξί κόστιζε όσο ένα δυάρι διαμέρισμα»
Προβληματισμός στην αγορά των ταξί καθώς στις μάντρες στριμώχνονται δεκάδες «ορφανά» οχήματα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Εχει ντύσει τους τοίχους με αποφθέγματα.
«Δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα», διαβάζεις σε ένα κάδρο.
«Η τιμή ενός εμπορεύματος είναι όσο πουλιέται στην αγορά», γράφει ένα άλλο.
Τις τελευταίες εβδομάδες, όμως, στις δερμάτινες πολυθρόνες του γραφείου του δεν γίνονται συζητήσεις για αγοραπωλησίες. Ενώ στις πιάτσες σχηματίζονται κίτρινες φάλαγγες και οι οδηγοί διαμαρτύρονται για μειωμένα μεροκάματα, στο απέναντι πεζοδρόμιο σκονίζονται μια Mercedes και ένα Toyota. Περιμένουν νέο ιδιοκτήτη. Ο Ελευθέριος Μερκούρης, οδηγός και μεσίτης αδειών ταξί στην Αθήνα, μάταια αναζητά ενδιαφερόμενους. Μέχρι να ξεκαθαρίσουν οι όροι για το άνοιγμα του επαγγέλματος, λέει ότι η αγορά έχει παγώσει.
Πριν από το άνοιγμα ο Ελευθέριος Μερκούρης λέει ότι μεταβίβαζε τρεις με τέσσερις άδειες τον μήνα. «Η τιμή καθοριζόταν ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση». Εκείνος είχε αγοράσει τη δική του άδεια στην Αθήνα το 1985 με 3,3 εκατ. δραχμές, ενώ όπως λέει στην Τρίπολη την ίδια περίοδο μια άδεια κόστιζε ένα εκατομμύριο. Μέχρι πρότινος «το ταξί κόστιζε όσο ένα δυάρι διαμέρισμα», λένε στην πιάτσα. Σύμφωνα με τους μεσίτες αδειών και οχημάτων αλλά και ιδιοκτήτες ταξί, οι τιμές που ίσχυαν στην αγορά κυμαίνονταν από 30.000 μέχρι 200.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται σε αυτές το κόστος του αυτοκινήτου. Όπως εκτιμούν μεσίτες και ιδιοκτήτες, σε ετήσια βάση στην Αθήνα των 14.500 ταξί δεν μεταβιβάζονταν περισσότερες από 500 άδειες.


Μεταβίβαση δηλαδή...... διαμερισμάτων χωρίς την ΕΦΟΡΙΑ!!!!!!!!!!
Α, ήταν και αυτοί στους αγανακτισμένους!!!!!!!!!!! Μαλλιά κουβάρια....

1 σχόλιο:

  1. 900.000€ αλλάζουν χέρια κάθε βράδυ, χωρίς να παρεμβαίνει η Εφορία ( μέσω αποδείξεων...),στις πιάτσες των ταξί.
    Αγανακτίστε για, να μείνουν έτσι τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή