Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Θέσεις του Γ.Γραμματέα:

Έχω κριθεί από τέσσερις κυβερνήσεις και πιστεύω ότι σε όλα τα θέματα πράττω με γνώμονα το συμφέρον της Κρήτης. Ως εκ τούτου δεν δέχομαι να με υβρίζει επί μήνες μέσα από τις εφημερίδες ο κ. Κουκουράκης, ο οποίος από τον Απρίλιο είχε κόψει κάθε επαφή με την Περιφέρεια, αν και γνώριζε ότι οι πόρτες μας ήταν πάντα ανοιχτές για διάλογο ούτως ώστε να αναζητήσουμε την καλύτερη δυνατή λύση. Αν ήθελα θα είχα πάει σε 15 δικαστήρια προσωπικά τον δήμαρχο Ιναχωρίου για τα όσα έχει πει για μένα.
Έχω βοηθήσει σημαντικά την περιοχή και αυτό μου το αναγνωρίζει ο δήμαρχος, όμως για το συγκεκριμένο θέμα δεν μπορούσα να παρακούσω τις υπηρεσίες μου», τόνισε ο Καρούντζος ο οποίος υπογράμμισε ακόμα: «θα πρέπει ο κόσμος να γνωρίζει ότι ελέγχομαι ως δημόσιος υπάλληλος α’ βαθμού και δεν είμαι διατεθειμένος να εμπλακώ σε δικαστικές περιπέτειες προς χάριν οποιουδήποτε. Γι αυτό και όσα χρόνια είμαι στην πολιτική, δεν είχα ποτέ ιδιαίτερους συμβούλους, αλλά άκουγα και εφάρμοζα αυτά που μου έλεγαν οι υπηρεσίες της Περιφέρειας. Αυτό έπραξα και στο θέμα του ΣΧΟΟΑΠ Ιναχωρίου, αλλά και για την έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τη λειτουργία λατομείου γύψου στο Στόμιο. Άκουσα και συμφώνησα με τις τεκμηριωμένες απόψεις των Υπηρεσιών μου.
Στο ΣΧΟΟΑΠ υπήρχαν ελλείψεις τόσο στη γεωλογική μελέτη όσο και σε άλλα ζητήματα, σύμφωνα με την αρμόδια Υπηρεσία μας».
Για το ΣΧΟΟΑΠ
Ο κ. Καρούντζος ξεκαθάρισε ακόμα ότι «δεν έχει καμία σχέση το ότι δεν προωθήσαμε το ΣΧΟΟΑΠ Ιναχωρίου στο ΣΧΟΠ της Περιφέρειας με την περιοχή NATURA (Λαφονήσι) και την Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη (ΕΠΜ). Πρόκειται για μεγάλο ψέμα που καλλιεργείται στους κατοίκους της περιοχής. Για το Λαφονήσι υπάρχει η Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη, την οποία και στείλαμε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος. Μέχρι τότε δεν είχαμε διαφωνήσει πουθενά και περιμένουμε την έγκρισή της. Δεν δηλώνω οικολόγος, όμως έχω οικολογικές ανησυχίες και είμαι συμπαραστάτης στην προστασία όλων των περιοχών της Κρήτης που χρήζουν ιδιαίτερης προστασίας. Το έχω αποδείξει εμπράκτως και στην συγκεκριμένη περιοχή».

α.Μ και flashnews.

1 σχόλιο:

  1. Τον διαλογο κ. Καρούτζο τον επιδιώκουν όσοι έχουν ανοικτή καρδιά.
    Εδώ και τα αυτιά είναι κλειστά.
    Είναι πολλά τα ,,,,,.....δεινά του τόπου.
    Δεν είναι Ηράκλειο εδώ.
    Εδώ η πατρωνία είναι επιστήμη, κληρονομικής φύσεως απο παιδί σε..... βαφτισιμιό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή